Kritikám nem kíván politikailag állást foglalni, de politikai hovatartozástól függetlenül kijelenthetjük, hogy korunkban a fejlett világban mindenütt egyre jobban szétnyílik a társadalmi olló....
Vajon képes-e felnőni az új Országúti diszkó (Road House. Doug Liman, 2024) az azonos című 1989-es legendás elődjéhez (Road House. Rowdy Herrington, 1989), és hol fogja megtalálni a remake a...
Az egyetemi évek a legszebbek, legszabadabbak, átmeneti időszak a gimnázium és a nagybetűs élet között. Ott majd az ember találkozik egy jóképű fiúval vagy egy gyönyörű lánnyal....
A Barbie-t évtizedek óta az egyik legismertebb és legkelendőbb babajátékként tartják számon. Ugyan az évek során nagyon sok változatát dobták piacra, de gyakran felmerült a gyártó céggel, a...
Nehéz olyan filmről kritikát írni, amelyiknek a reklámjával már jóval a premier előtt lépten-nyomon találkozik az ember. Egy film az előzetes marketingkampányából ugyanannyi előnyt és...
Ha az ember társaságban néz filmet, az legtöbbször baráti, családi körben történik. Míg előbbi esetben a társaság tagjai általában egy korosztályból származnak, addig utóbbiba akár három...
A menü (The Menu. Mark Mylod, 2022) című film rendezője, Mark Mylod korábban főként sorozatok epizódjait, illetve sorozatokat rendezett ‒ lásd például a Trónok harca (Games of Thrones, 2011), a...
A Disney még 2012-ben felvásárolta a Lucasfilmet, így csak idő kérdése volt, hogy mikor érkezik a következő fejezethez az Indiana Jones széria, a kalandhős szerepével összeforrt Harrison Ford...
A dél-koreai rendező, Lee Jang-Hoon korábbi filmjéhez, a Veled vagyokhoz (Jigeum mannareo gabmida. Lee Jang-Hoon, 2018) hasonlóan ismét a romantikus drámák világához kötődő alkotással...
Amellett, hogy remek szórakozást nyújtanak, a filmdrámák gyakran egy fontos üzenetet, tanulságot is magukban foglalnak, nem egyszer pedig egyenesen motiváló vagy épp tanító jellegűek. Ezeknek a...