Kódolatlan utazások – A Forráskód elemzése narratíva és látvány szempontjából Eitler Anikó 2016/06/13 Film, filmkritika, kortárs, Kritika A Forráskód (Source Code. Duncan Jones, 2011) című film megfelelő példának tekinthető a klasszikus narratívától eltérő...
Valóban közösségi a közösségi film? Kéri-Keller Szilvia 2016/01/26 Esszé, Média, médiaelemzés, újmédia „A webes videotartalmak robbanásával (2005-) egy újmédia-univerzum nyílt meg. Gyakorlati szinten ezen univerzum kialakulását...
Ne zavard az adataimat! Dragon Zoltán 2014/07/03 internet, Jegyzet, Média Arkhimédészi alapossággal rajzolgatjuk adataink véget nem érő nyomvonalait a folyamatosan változó, homokszemcsék végtelen folyamának...
Kevert lapok – Gus Van Sant: Paranoid Park Laczkó Attila 2013/08/27 Esszé, Film, filmelemzés, kortárs A mainstream filmkészítésben is jártas (Good Will Hunting, 1997; Psycho, 1998; Milk, 2008), de saját filmkészítői stílusát független...
Valóban „adatbázis az egész világ”?* Sághy Miklós 2011/10/18 (új)médiatudomány, könyv(bemutató), Könyvszemle, Programajánló 1 Comment A Digitális Kultúra és Elméletek Kutatócsoport két tagja, Dragon Zoltán és Sághy Miklós egy cikksorozat keretében folytat vitát a film...